Wednesday 8 November 2017

Forex tajny protokół 2


Pobierz Raport protokołu 1 Protokół Forex 1 jest raportem, który musisz przeczytać. To dokładnie wyjaśni, co musisz zrobić, aby poprawić handel. Ta jedna rzecz mogłaby różnicę pomiędzy zyskiem a stratą. Pobierz wskaźnik wskaźnika forex Trend Ten niestandardowy wskaźnik może łatwo sprzedać się na 199. Możesz go dziś tu twierdzić za darmo i zacząć od razu poprawiać swój handel. Nadal chciałbym usłyszeć jak mogę pomóc w handlu, więc zostaw komentarz poniżej. Oto niektóre moje poprzednie konkursy Komentarz Zwycięzcy Pastor Javier Roman Hi Toshko, Po prostu przeczytaj raport z protokołu1 muszę powiedzieć, że dokładność na forex trendowym bohaterze jest niesamowity co najmniej. Od razu założyłem je na pary EURJPY i zobaczyłem pisanie na ścianie (silna dynamika wzrostu), widziałem, że zyski wzrosły powyżej 15 punktów procentowych, biorąc pod uwagę zalecenie w raporcie. nie starając się być chciwy po prostu wziąć to, co rynek daje Tylko wypłaty 50 pipsów im zrobić obrotu na dziś. dzięki Toshko za ten wskaźnik, który pomogłby handlowcom, takim jak ja, którzy handlowali krótkim okresem. Błogosław mnie, bo jesteś błogosławieństwem. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć najlepsze informacje o forex, ponownie dziękuję. Miłość i błogosławieństwo dla Ciebie i Twojej rodziny. Po raz pierwszy zobaczyłem cię w Biuletynie Tradeologii. Szczególnie zauważyłem Twoje codzienne raporty, ponieważ sprzedałem AUDUSD (co zawsze dotyczyło Twoich przykładów). Były bardzo pomocne, ponieważ: - dali mi rację, że mam zamiar dążyć do - pokazał mi kierunek rozwoju - uświadomił mi twardy cel - sprawiłem, że sprawdzam siebie, jeśli cała moja analiza na dzień jest poprawnie (uratował mi też kilka razy) Powiedziałem, byłem mile zaskoczony, gdy widziałem, jak komentujesz i udzielasz porad na forach RRM (dałam też kilka solidnych analiz do moich opublikowanych wykresów). Z tym, jak również najwyższe pochwały od samego Russa Horna, sprawiły, że naprawdę chcę uważać na jakiś szczególny system, który możesz wymyślić. Protokoły, które podałeś (za darmo) są niesamowite, szczególna wzmianka dotyczy: 1. Godzinnych statystyk - dał mi wskazówkę CLEAR o mojej historii handlowej, co powinienem robić, kiedy powinienem handlować, a co najważniejsze, kiedy powinienem NIE handlować 2. Prognoza świecy - ten wskaźnik jest niesamowity Nie mogę się doczekać, aby to przetestować podczas głównych sesji handlowych (wtorek, środa, czwartek, kiedy rynki są płynne) Jestem bardzo chętny do kolejnego protokołu i więcej porad na temat kompletnego usunąć emocje (konieczność dla początkujących przedsiębiorców takich jak ja), aby uczynić handel bardziej mechaniczny. Jestem ciekaw, czy komentarze zrobiłeś w swoim ostatnim raporcie - jednym objawieniem było to, że miałem najlepsze wyniki, gdy nie czekałem, aż świeczka sygnału się zamknie. Chciałbym usłyszeć, jak rozwiniesz się na ten temat, ponieważ jestem nieco szczęśliwy, gdy chodzi o zawody i może to być użyteczne umiejętności, gdy tylko opanujesz to :) Dzięki i wszystkim, co najlepsze, Ben Toshko, najpierw chcę powiedzieć dziękuję za ilustrację bardzo ważnego punktu. Dla mnie Forex to firma i pasja. Stałem się ekspertem w analizowaniu ruchów i zrozumieniu tego, dlaczego tak się stało w ten czy inny sposób, ale walczę, aby przekształcić je w sukces, więc jestem defenitley w krytycznym etapie, który wymaga dobrego nacisku. To mój pierwszy komentarz, kiedy chciałem poinformować cię, że pokonałeś mnie zadzwonić. Wyjawiłeś mi różnicę pomiędzy byciem dobrym analitykiem a dobrym przedsiębiorcą. Uświadomiłeś mi, że 5min jest niezawodny i wykazał, że wystarczy użyć bardzo krótkoterminowych celów zysku z dużym procentem prawdopodobieństwa, które sprawią, że będzie to wystarczająco bezpieczne dla większego rozmiaru partii. Jak top chirurga taktycznego - szybko idź, robić wszystko czego potrzebujesz, a potem szybko i szczęśliwie. Oglądając wszystkie Twoje filmy z życia na żywo, byłem pod wrażeniem tego, jak znaleźć punkty odwrócenia tendencji przeciwwagowych, tak dokładnie oparte tylko na dotyku cenowym. Naprawdę uważam to za niesamowite. Będę bardzo szczęśliwy, aby dowiedzieć się więcej od Ciebie i czuję, że prawidłowo i niezawodnie ćwicząc swój system uderza w moje drzwi. Dzięki za dzielenie się tym i wszystkimi moimi osiągnięciami. Forex Secret Protocol druga wersja opłacalnej strategii Nowy system handlu Forex Secret Protocol v2 składa się z 11 wskaźników i ma na celu handel w czasie M5 lub wyższym. Forex Secret Protocol v2 (FSP v2) szybko zyskał popularność wśród dużej liczby podmiotów gospodarczych ze względu na dobre wyniki. System FSP v.2 może określić kierunek trendu długoterminowego wskaźnika FSP HTF Trend, a następnie użyć jednej z zasad strategii otwierania pozycji (szczegóły w podręczniku użytkownika). Charakterystyka strategii Forex Secret Protocol v2 Typ strategii: Wskaźnik Platforma: Metatrader4 Pary walutowe: dowolny czas obrotu: przez całą dobę Okres czasowy: M5 lub wyższy Zalecany broker: Strategia Alpari Strategy Secret Secret v2 ma kilka opcji handlu (konserwatywne i agresywne), więc proszę przeczytać w monuale, które można pobrać na dole tego posta. Ogólnie rzecz biorąc, wejścia w długie i krótkie pozycje w systemie intuicyjne i łatwe do zrozumienia. Patrz zdjęcie: Aby otworzyć Długie położenie należy, aby wskaźniki zmieniły kolor na niebieski. Zakończenie podczas zmiany koloru na kolor czerwony: Aby otworzyć krótką pozycję, należy ustawić wskaźniki na czerwono. Zakończ podczas zmian koloru na niebiesko: W archiwum ForexSecretProtocolv2.rar: Pobierz bezpłatny protokół Forex Secrets v2 Poczekaj, przygotowujemy linkForex Secret Protocol w wersji 2 System handlowy Forex Secret Protocol w wersji 2 jest tendencją po strategii. Ze względu na liczne wskaźniki stosowane w tej strategii handlowej, ta strategia może wyglądać na złożoną, ale w rzeczywistości jest bardzo prosta. W sumie system handlu wykorzystuje 11 wskaźników technicznych. Wśród nich znajdują się dwa wykresy na głównym wykresie, a pozostałe 9 znajdują się w oknie wskaźników. Ten system może być używany w różny sposób przez różnych typów handlowców. Jak sugeruje nazwa wskaźnika, agresywni handlowcy i konserwatywni handlowcy mogą korzystać z tego systemu w odmienny sposób. Ale aby zwiększyć nasze prawdopodobieństwo wygrania handlu, wykonamy handel tylko tam, gdzie jest bardzo duża szansa na wygraną. Zbadajmy 11 wskaźników, co będziemy używać w systemie handlu emisjami sekretów Forex w wersji 2. FSP Range and Spread: Ten wskaźnik pokazuje bieżący zakres wykresów lub zmienność, co pomaga nam ustalić, czy para ma wystarczającą lotność, aby oferować dobre zestawy handlowe. Pokazuje również bieżący czas świec i czas rozprzestrzeniania się pary. Krótki trend FSP. Ten wskaźnik wykorzystuje nowe obliczenia oparte na naszej regularnej TrendSentry w celu określenia kierunku krótkoterminowego. Trend konserwatywny FSP: Ten wskaźnik wykorzystuje wszystkie trzy podstawowe wskaźniki TrendSentry, TrendEnforcer i Trendanator, w celu określenia najbardziej bezpiecznego kierunku trendów. To dlaczego nazywa się tendencją konserwatywną. FSP HTF Trend: Jest to nasz regularny, jak w przypadku oryginalnych zasad FSP, wyższy trend czasowy, ale teraz nie ma potrzeby przełączania na wyższe harmonogramy w celu określenia długoterminowego kierunku trendów tam. FSP Fast Trend: Ten wskaźnik wskazuje na wyższy kolor Trendanator w czasie, który używamy do potwierdzania typu wpisów typu Ultra Aggressive. FSP Ultra Conservative Entry: Jest to nowy typ wpisu, który wykorzystuje oryginalne warunki wczytywania wartości konserwatywnych wraz z zespołami Trendanators zerwaniami w celu ustalenia najlepszego i najbardziej bezpiecznego wpisu. FSP Conservative Entry (Konserwatywny wpis FSP): jest to wskaźnik, który pokazuje, kiedy jest zapis konserwatywny. FSP Medium Aggressive Entry: Wskaźnik ten pokazuje, kiedy występuje średnioroczny wpis. FSP Aggressive Entry: Pokazuje, kiedy występuje agresywny wpis. FSP Ultra Aggressive Entry: Pokazuje, kiedy jest Ultra Aggressive Entry. FSP Fast Entry: Jest to wpis oparty na wskaźnikach TrendSentry i Trendanator. Warunek zakupu przy użyciu protokołu tajnego w trybie Forex w wersji 2. Cały wskaźnik FSP powinien mieć kolor niebieski, jak pokazano na powyższym wykresie. Stop loss należy umieścić tuż poniżej ostatniego niskiego swingu. Powinieneś czerpać zyski, gdy któryś z wskaźników zmieni kolor lub zniknie. Warunki sprzedaŜy przy uŜyciu protokołu tajnego Forex w wersji 2. Cały wskaźnik FSP powinien być czerwony. Twoja stop loss powinna być tuż nad ostatnim swingiem. Powinieneś czerpać zyski, gdy jeden ze wskaźników FSP zmieni kolor lub zniknie. Pobierz darmowy protokół sekretów Forex w wersji 2 Trading SystemForex Secret Protocol Po pierwsze, możemy handlować nowym systemem FSP v.2 zgodnie z pierwotnymi regułami, używając wskaźnika FSP HTF Trend do określenia kierunków trendu długoterminowego, a następnie użyj jednego z FSP Conservative Entry lub FSP średnio agresywne wejście. W przypadku agresywnego wpisu FSP nie potrzebujemy żadnych wyższych potwierdzeń dotyczących ram czasowych i można je umieścić, gdy tylko mamy sygnał. W przypadku FSP Ultra Aggressive Entry musimy używać FSP Fast Trend, aby potwierdzić nasz wpis i oczywiście musimy mieć taki ogromny ruch w przeciwnym kierunku naszego kierunku wejścia. Forex-Secret-Protocol 1,50 MB Stare typy wpisów Konserwatywne i średnie Agresywne reguły długotrwałego handlu: 1) Wskaźnik trendów FSP HTF na niebiesko wskazuje, że w danej chwili trwa trend wzrostowy. 2) Niektóre wskaźniki FSP Conservative Entry lub FSP Medium Aggressive Entry mają jeden zamknięty niebieski pasek, a następny jest niebieski. 3) Jeśli wszystkie powyższe warunki zostały spełnione, można umieścić długi wpis. 4) Stop Loss jest ustawiony tuż poniżej ostatniego punktu swingu. 5) Take Profit jest ustalany zgodnie z oryginalnymi regułami FSP, w zależności od zmienności rynku i pary lub równej stop loss.

No comments:

Post a Comment